Vraag over één van deze merken?

Lattiz Cup-a-Soup Mars Chocomel Hot Vrumona
Frisdrankautomaten
Algemeen
A-merken
Automaat leasen
Automaat kiezen
Boerderijautomaten
Koffieautomaten
Kwaliteit en milieu
Opties
Onderhoudscontract
Service en storingen
Vullen
Veelgestelde vragen categorie Andere vraag

Wat zijn de afmetingen van combinatie-automaten?

Onze combinatie-automaten zijn allemaal 183 centimeter hoog. De breedte en diepte hangt af van het model dat je kiest. De breedte varieert van 83 tot 118 centimeter, de diepte van 78 tot 84,5 centimeter.

Welke combinatie-automaat past bij mijn producten?

Wij bieden verschillende combinatie-automaten aan, met per automaat een variëteit aan opties. En omdat het een combinatie-automaat is, kun jij verschillende producten aanbieden met de automaat. Wij kijken met je mee welke combinatie-automaat past bij jouw situatie, zodat je jouw producten op de beste manier aanbiedt.

Ik heb een vraag over een factuur

Onze afdeling Administratie helpt je hier graag bij. Neem contact op via telefoonnummer 0342 - 42 53 24 of stuur een e-mail naar [email protected].

Kan ik mijn automaat buiten plaatsen?

Een kleine selectie van onze verkoopautomaten is geschikt om buiten te plaatsen. Het is daarnaast altijd belangrijk om de automaat onder een ruim afdak te plaatsen met zijwanden om de automaat te beschermen tegen slagregen of direct zonlicht. Boerderijen kiezen bijvoorbeeld vaak voor een (afsluitbaar) huisje. Dit is beter voor de automaat en de klant staat niet in de regen of volle zon.

Wat zijn de levertijden van een automaat?

De levertijd van een verkoopautomaat verschilt afhankelijk van het type automaat, de mate van maatwerk en actuele voorraden. De meest gangbare modellen leveren we doorgaans binnen enkele weken. Boerderijautomaten of bloemenautomaten worden altijd volledig op maat besteld en leveren we gemiddeld binnen 5-6 maanden. Wanneer de automaat klaarstaat, nemen we contact met je op om de levering te plannen.

Werken jullie in heel Nederland of alleen in Barneveld?

Ons kantoor en magazijn zijn gevestigd in Barneveld. Maar ons servicenetwerk is landelijk dekkend. Dat betekent dat er altijd een monteur in de buurt is en we bij storing snel kunnen schakelen.

Waar kunnen combinatie-automaten geplaatst worden?

Er zijn combinatie-automaten zowel voor binnen- als buiten. Zo kunnen de automaten op veel verschillende locaties geplaatst worden.

Hoe bestel ik een Cup-A-Soup (CAS)-automaat?

Unilever plaatst de Cup-a-Soup automaten in bruikleen. Jaski kan daarom deze automaten niet rechtstreeks verkopen en/of verhuren. Neem contact op met Unilever voor de mogelijkheden en vrijblijvend advies via het nummer 010 - 439 47 86 (op werkdagen beschikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur). Daarnaast zijn zij bereikbaar via e-mail [email protected]. Zodra Jaski opdracht ontvangt voor het plaatsen van de automaat, nemen wij contact met je op om de levering in te plannen.

Wanneer wordt mijn Chocomel Hot opgehaald?

Als je de retouropdracht bij Chocomel Hot hebt aangemeld, neem dan contact op met de afdeling Planning en Transport van Jaski via telefoonnummer 0342 – 42 53 23 of stuur een e-mail naar [email protected].

Hoe kan ik mijn Cup-a-Soup automaat laten ophalen?

Jaski haalt CAS-automaten alleen in opdracht van Unilever retour. Neem daarom eerst contact op met Unilever via telefoonnummer 010 - 43 94 786 of stuur een e-mail naar [email protected]. Zodra Jaski de retouropdracht ontvangen heeft, nemen wij contact met je op om een afspraak in te plannen.

Ik heb de retouropdracht aangemeld bij Unilever. Wanneer wordt mijn Cup-a-Soup automaat opgehaald?

Het inplannen van de retouropdracht kan via onze afdeling Planning en Transport. Neem contact op met Jaski via 0342 – 42 53 23 of [email protected].

Wanneer wordt mijn nieuwe Cup-a-Soup automaat geleverd?

Voor vragen over leveringen kan je bij onze afdeling Planning en Transport terecht. Neem contact op met Jaski via 0342 – 42 53 23 of [email protected].

Waar kan ik de Cup-a-Soup bekers bestellen?

Jaski levert geen ingrediënten of bekers. Neem daarom contact op met Unilever via telefoonnummer 010 - 43 94 786  of stuur een e-mail naar [email protected].

Ik wil mijn Cup-a-Soup automaat verkopen. Hoe gaat dit?

Dit is niet mogelijk. Unilever is eigenaar van de automaat. Neem contact op met Unilever om de automaat in te leveren. Dit kan telefonisch via telefoonnummer 010 - 43 94 786 of stuur een e-mail naar [email protected].

Hoe kan ik een Lattiz-automaat bestellen?

Jaski plaatst de Lattiz-automaten alleen in opdracht van Friesland Campina. Het is niet mogelijk de automaat rechtstreeks bij Jaski te bestellen. Neem contact op met Friesland Campina of je koffieleverancier en vraag naar de mogelijkheden. Je kunt contact opnemen met Lattiz via telefoonnummer 033 - 71 34 946 of via [email protected].

Geld is overgemaakt, wanneer krijg ik mijn Lattiz?

Neem contact op met Jaski en bel naar +31(0)342 - 42 53 23

Ik heb het Lattiz-formulier ingevuld maar nog geen reactie gehad.

Dat is vervelend. Het kan zijn dat een deel van de aanvraag nog niet afgerond is. Neem contact op met onze afdeling Planning en Transport via 0342 – 42 53 23 of [email protected] om te horen wat de status is.

Ik heb een storing aan de Lattiz. Waar kan ik terecht?

Dat is vervelend. Wij helpen je er graag bij. Neem contact op met de Service afdeling van Jaski via 0342 - 49 13 13 of stuur een a-mail naar [email protected] voor het maken van een afspraak.

Hoe kan ik mijn Lattiz-automaat laten ophalen?

Neem contact op met de afdeling Planning en Transport van Jaski via [email protected] of via telefoonnummer 0342 – 42 53 23.

Waar kan ik de Lattiz-verpakkingen bestellen?

Je kunt op verschillende manieren Lattiz-verpakkingen bestellen, via gecertificeerde partners van Friesland Campina of via de webshop van Friesland Campina. Neem contact op met Friesland Campina voor meer informatie via telefoonnummer 033 - 71 34 946 of stuur een e-mail naar [email protected].

Hoe bestel ik een Chocomel Hot automaat?

Jaski plaatst en onderhoudt de Chocomel Hot automaten alleen in opdracht van Friesland Campina. Neem contact op met Friesland Campina door te mailen naar [email protected] en vraag naar de mogelijkheden voor koop en huur.

Wanneer krijg ik mijn Chocomel Hot geleverd?

Heb je een Chocomel Hot besteld bij Friesland Campina en ben je benieuwd naar de levertijd? Neem dan contact op met onze afdeling Planning en Transport via telefoonnummer 0342 – 42 53 23 of stuur een e-mail naar [email protected].

Waar kan ik de Chocomel zakken (pouch) bestellen?

Jaski levert alleen de automaat, niet de ingrediënten. Je kunt de Chocomel Hot pouches bestellen via de grossier of drankengroothandel.

Ik heb een storing aan de Cup-a-Soup automaat. Waar kan ik terecht?

Dat is vervelend. Wij helpen je er graag bij. Neem contact op met onze afdeling Service via telefoonnummer 0342 - 49 13 13 of stuur een e-mail naar [email protected].

Waar kan ik de Chocomel mokken bestellen?

Voor Chocomel mokken (en schotels) kun je contact opnemen met Hageman via https://chocomel.fulfilment.hageman.nl/. Voor overige vragen kun je het beste contact opnemen met Friesland Campina door een e-mail te sturen naar [email protected].

Hoe bestel ik een Vrumona-automaat?

Jaski plaatst frisdrankautomaten in opdracht van Vrumona. Neem daarom contact op met Vrumona voor de mogelijkheden via telefoonnummer 030 - 65 68 888 of stuur een e-mail naar [email protected]. Als wij de plaatsingsopdracht hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om de levering in te plannen.

Wanneer wordt mijn Vrumona-automaat geleverd?

Voor vragen over de levering van de Vrumona-automaat kun je contact opnemen met de afdeling Planning en Transport van Jaski via telefoon 0342 – 42 53 23 of stuur een mail naar [email protected].

Hoe wijzig ik de prijzen van mijn Vrumona-automaat?

Het is niet mogelijk om zelf de prijzen aan te passen. Dat kan Jaski alleen doen in opdracht van Vrumona. Neem daarom contact op met de serviceafdeling van Jaski voor het maken van een afspraak via telefoonnummer 0342 - 49 13 13 of stuur een e-mail aan [email protected].

Ik heb een storing aan de Vrumona-automaat. Waar kan ik terecht?

Dat is vervelend. Wij helpen je er graag bij. Neem contact op met onze afdeling Service op 0342 - 49 13 13 of via [email protected] voor het maken van een afspraak.

Hoe laat ik mijn Vrumona-automaat ophalen?

Jaski kan de frisdrankautomaat alleen ophalen in opdracht van Vrumona zelf. Neem daarom contact op met Vrumona om de retouropdracht door te geven via telefoonnummer 030 - 65 68 888. Zodra Jaski de retouraanvraag vanuit Vrumona ontvangen heeft, neemt de afdeling Planning en Transport contact met je op voor het inplannen van de opdracht.

Wanneer wordt mijn Mars-automaat geleverd?

Voor vragen over de levering van de Mars-automaat kun je contact opnemen met de afdeling Planning en Transport van Jaski via telefoon 0342 – 42 53 23 of stuur een mail naar [email protected].

Hoe pas ik de prijzen van mijn Mars IVM aan?

IVM staat voor Intelligent Vending Machine. Je herkent hem aan het grote touchscreen aan de voorkant van de automaat. Bij deze automaat kan Jaski de prijzen niet aanpassen, omdat ze op afstand ingelezen worden door Mars Nederland. Neem daarom contact op met Mars Nederland via telefoonnummer 0413 - 38 33 43 of stuur een e-mail naar [email protected].

Hoe pas ik de prijzen van mijn Mars Global Snack aan?

Het is niet mogelijk om zelf de prijzen aan te passen. Dat kan Jaski alleen doen in opdracht van Mars Nederland. Neem daarom contact op met de serviceafdeling van Jaski voor het maken van een afspraak via telefoonnummer 0342 - 49 13 13 of stuur een e-mail aan [email protected].

Hoe bestel ik een Mars-automaat?

Jaski verkoopt en/of levert niet rechtstreeks Mars-automaten aan eindklanten. Dit doen wij alleen in opdracht van Mars Nederland. Wil je weten wat er mogelijk is voor jouw locatie? Neem dan contact op met Mars Nederland via telefoonnummer 0413 - 38 33 43 of stuur een e-mail naar [email protected].

Hoe laat ik mijn Mars-automaat ophalen?

Jaski kan Mars-automaten alleen ophalen in opdracht van Mars Nederland. Neem daarom contact op met Mars Nederland via het telefoonnummer 0413 - 38 33 43 of stuur een e-mail naar [email protected]. Zodra wij de retouropdracht via Mars Nederland hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om de opdracht in te plannen.

Ik heb een storing aan de Mars-automaat. Waar kan ik terecht?

Dat is vervelend. Wij helpen je er graag bij. Neem contact op met de serviceafdeling van Jaski en bel naar 0342 - 49 13 13 of stuur een mail naar [email protected]

Ik heb een storing aan mijn Chocomel Hot automaat. Waar kan ik terecht?

Dat is vervelend. Wij helpen je er graag bij. Neem contact op met onze afdeling Service via telefoonnummer 0342 - 49 13 13 of stuur een e-mail naar [email protected] voor het maken van een afspraak.

Waar kan ik meer informatie vinden over het huurcontract van een Cup-a-Soup automaat?

Jaski heeft de bruikleenconstructie van Unilever niet inzichtelijk. Neem daarom contact op met Unilever voor meer informatie. Dit kan telefonisch via 010 - 43 94 786 of stuur een e-mail naar [email protected].

Kan ik mijn Vrumona-automaat voorzien van een contactloos betaalsysteem?

Dit kan en hiervoor mag je contact opnemen met Vrumona, via het telefoonnummer 030-65 68 888 of per e-mail via [email protected]. Vrumona zet de aanvraag vervolgens door naar Jaski. Het verkoopteam van Jaski neemt daarna contact met je op om af te stemmen welke terminal het beste aansluit op de wensen en kan aangeven wat bijbehorende kosten zijn.

Is het ook mogelijk om een verkoopautomaat te leasen?

Een verkoopautomaat leasen is mogelijk. Hiervoor werken we samen met onze partner Hiltermann Lease. De looptijden van de contracten verschillen van 1 tot 5 jaar, waarbij een looptijd van 5 jaar het meest gangbaar is. Lees hier meer over de mogelijkheden.

Kan ik een automaat kopen, huren of leasen?

Naast koop van een automaat, is het mogelijk om een automaat te Leasen. Deze leasecontracten worden afgesloten bij Hiltermann Lease. Vanuit Jaski bieden we geen automaten te huur aan.

Hoe duurzaam zijn jullie verkoopautomaten?

Waar mogelijk dragen we ons steentje bij aan een groenere wereld. We leveren uitsluitend automaten met laag energieverbruik, eenvoudig onderhoud en een zo lang mogelijke levensduur. Ook stellen we ‘groene’ eisen aan onze leveranciers. Zo selecteren we op minimale impact op het milieu, verantwoorde arbeidsomstandigheden en andere duurzame keuzes.

Kan ik een automaat kopen, huren of leasen?

Naast koop van een automaat, is het mogelijk om een automaat te Leasen. Deze leasecontracten worden afgesloten bij Hiltermann Lease. Vanuit Jaski bieden we geen automaten te huur aan.

Kan ik een combinatieautomaat voor meer inzetten dan de verkoop van snacks en dranken?

Ja, je kunt de automaat ook gebruiken voor de verkoop van non-food artikelen, zoals hygiëne- en kantoorartikelen. De verpakking van de non-food artiklen kunnen sterk afwijken. Daarom vragen wij altijd om wat testproducten op te sturen, zodat we zeker weten dat de juiste spiralen in de automaat zitten.

Wat zijn de afmetingen van combinatie-automaten?

Onze combinatie-automaten zijn allemaal 183 centimeter hoog. De breedte en diepte hangt af van het model dat je kiest. De breedte varieert van 83 tot 118 centimeter, de diepte van 78 tot 84,5 centimeter.

Welke combinatie-automaat past bij mijn producten?

Wij bieden verschillende combinatie-automaten aan, met per automaat een variëteit aan opties. En omdat het een combinatie-automaat is, kun jij verschillende producten aanbieden met de automaat. Wij kijken met je mee welke combinatie-automaat past bij jouw situatie, zodat je jouw producten op de beste manier aanbiedt.

Kan de boerderijautomaat ook koelen?

Onze boerderijautomaten zijn niet gekoeld. Wil je wel gekoelde producten verkopen? Ontdek dan onze andere soorten verkoopautomaten met koelfunctie.

Zit er standaard verlichting in de boerderijautomaat?

Dit zit er niet standaard in, maar kunnen wij optioneel zeker aanbieden. De achterzijde van de modules worden dan verlicht door middel van verlichte panelen. Let op: De optie verlichting aan de achterzijde kan alleen niet gecombineerd worden met de optie bijvullen aan de achterzijde.

Wat zijn de afmetingen van de verkoopautomaten voor de boerderij?

De grootte van de verkoopautomaat hangt af van het soort automaat, en de gekozen vakverdeling. Het formaat en de vakgrootte van een boerderijautomaat en bloemenautomaat is aan te passen aan de grootte die je wenst. We denken met je mee in de gebruiksmogelijkheden en passen de grootte van de automaat daarop aan. Zo heb je een automaat die past bij je behoeften. De boerderijautomaat en bloemenautomaat zijn op termijn uit te breiden, zodat je in kunt spelen op de vraag van je klanten. De trommelautomaat en diepvriesautomaat hebben vaste afmetingen.

Wat is het stroomverbruik van een verkoopautomaat?

Het stroomverbruik van een verkoopautomaat verschilt per automaat en hangt af van de verschillende opties die je kiest. Zo wordt een boerderijautomaat standaard zonder verlichting aangeboden, maar je hebt de optie om voor verlichting te kiezen. De automaat vraagt dan, logischerwijs, iets meer stroom. De diepvriesautomaten en (koel)trommelautomaten zijn goed geïsoleerd en hebben een milieuvriendelijke koeling voor een zo laag mogelijk verbruik.

Hoe wordt de (voedsel)veiligheid van de verkoopproducten gewaarborgd?

Onze versautomaten voldoen aan de HACCP-richtlijnen. Dat betekent dat veiligheid en hygiëne van de producten voorop staan.

Welke verkoopautomaat past bij mijn bedrijf?

Er zijn verschillende soorten verkoopautomaten die mogelijk zijn op een boerderij, met per automaat nog veel verschillende opties. Verkoop je geen gekoelde producten? Dan is een ongekoelde boerderijautomaat een goede optie. Maar wanneer je gekoelde of bevroren producten verkoopt, dan is een trommelautomaat of diepvriesautomaat een goede optie. We kijken met je mee welke automaat past bij jouw bedrijf, zodat je je producten op de beste manier aanbiedt.

Hoe weet ik welke koffieautomaat ik het beste kies?

Bij het kopen of huren van een koffieautomaat zijn er verschillende aspecten om rekening mee te houden. Welke capaciteit moet de machine bijvoorbeeld hebben? Run je een small business of grootbedrijf, wil je schoolmedewerkers voorzien van lekkere koffie of zoek je een oplossing voor je sportkantine? Verder kunnen we al onze koffieautomaten volledig op maat instellen: kies uit verschillende capaciteiten, displays, betaalwijzen tot zelfs bestickering. Hulp nodig bij je keuze? Neem dan contact met ons op, we denken graag mee.

Hoe zuinig zijn de koffieautomaten?

Onze koffieautomaten zijn ontworpen met het oog op duurzaamheid en energiezuinigheid. Wanneer er al even geen koffie is gezet, schakelt de spaarstand automatisch in. En door het intelligente temperatuurmanagementsysteem zijn onze machines extra zuinig. De gemotoriseerde uitgiftekop en automatische melk- en suikerdosering voorkomen verspilling. Verder bieden we ook de mogelijkheid om een gereviseerde automaat aan te schaffen.  

Uit welke koffiebereidingen en koffiemerken kan ik bij mijn automaat kiezen?

De mogelijkheden verschillen per automaat. Zo vind je binnen ons assortiment verkoopautomaten voor bonenkoffie, instant koffie, filterkoffie of een combinatie van bereidingssoorten. In alle gevallen ben je vrij in de keuze voor jouw favoriete koffieleverancier, dus niet gebonden aan een merk. Onze monteur kan de automaat zo inregelen dat jouw favoriete koffie het best tot zijn recht komt.

Hoe duurzaam zijn jullie verkoopautomaten?

Waar mogelijk dragen we ons steentje bij aan een groenere wereld. We leveren uitsluitend automaten met laag energieverbruik, eenvoudig onderhoud en een zo lang mogelijke levensduur. Ook stellen we ‘groene’ eisen aan onze leveranciers. Zo selecteren we op minimale impact op het milieu, verantwoorde arbeidsomstandigheden en andere duurzame keuzes.

Hoe zuinig zijn de koffieautomaten?

Onze koffieautomaten zijn ontworpen met het oog op duurzaamheid en energiezuinigheid. Wanneer er al even geen koffie is gezet, schakelt de spaarstand automatisch in. En door het intelligente temperatuurmanagementsysteem zijn onze machines extra zuinig. De gemotoriseerde uitgiftekop en automatische melk- en suikerdosering voorkomen verspilling. Verder bieden we ook de mogelijkheid om een gereviseerde automaat aan te schaffen.  

Hoe weet ik zeker dat mijn automaat betrouwbaar werkt?

Wij leveren uitsluitend topkwaliteit automaten van kwaliteitsmerken. Elk exemplaar beschikt over sensoren die controleren dat producten goed worden uitgegeven; zodat ‘blijven hangen’ nagenoeg niet mogelijk is. Daarnaast stellen wij de automaat volledig in op jouw gebruiksdoel. Om zeker te weten dat jouw automaat betrouwbaar blijft werken, kun je via ons ook een onderhoudscontract afsluiten.  

Kunnen jullie onze oude automaat of automaten afvoeren?

Ja. Als wij nieuwe automaten leveren, kunnen wij de oude automaten mee retour nemen en afvoeren. De automaten zouden leeg gehaald moeten zijn, uit gezet zijn en los gekoppeld zijn, zodat ze meteen meegekomen kunnen worden door de transporteur.

Reviseren jullie ook gebruikte apparaten?

Wij geven jouw gebruikte verkoopautomaat graag een tweede leven. Wij reinigen de automaat, voeren een grondige technische controle uit en vervangen slijtage-onderdelen. Vervolgens passen wij de automaat naar jouw wensen aan, zodat je er weer jarenlang plezier van hebt. Vraag gerust naar de mogelijkheden.

Hoe duurzaam zijn de combinatie-automaten?

Wij leveren uitsluitend automaten met een laag energieverbruik, eenvoudig onderhoud en een zo lang mogelijke levensduur. Onze automaten zijn goed geïsoleerd en hebben een milieuvriendelijke koeling voor laag stroomverbruik. Onze automaten worden verlicht met ledverlichting.

Als ik mijn prijzen op een later moment wil aanpassen, kan dat?

Ja, dat kan. Tijdens installatie van de automaat zal onze monteur u uitleggen hoe het werkt om de prijzen zelf aan te passen in de automaat. Mocht u er toch zelf niet uitkomen, dan kunt u contact met ons opnemen. Telefonisch kunnen wij u ondersteunen bij het aanpassen van de prijzen. Mocht dit alsnog niet lukken, dan kan een van onze servicemonteurs bij u langskomen om hierbij te helpen.

Welk betaalsysteem heeft een verkoopautomaat?

Wij kunnen nagenoeg elk betaalsysteem inbouwen. Tegenwoordig werken de meeste automaten met een contactloos betaalsysteem. Hier zijn meerdere opties voor: van bankpas tot eigen systeem zonder betaling. Werken met een muntwisselaar - al dan niet in combinatie met een bankbiljetlezer - is ook mogelijk. 

Welke betalingsmogelijkheden zijn er voor de automaten?

Per automaat kun je kiezen hoe de klanten kunnen betalen. Kies voor contactloos betalen via pin of juist voor een contante betaling. Bij diverse automaten is het mogelijk om meerdere artikelen tegelijk af te rekenen vanuit je winkelmandje. En de prijzen: die bepaal jij!  Op afstand je verkopen volgen? Dat kan met de optie ‘telemetrie’. Handig: je krijgt dan ook op tijd een seintje wanneer de automaat weer bijgevuld moet worden.

Hoe sluit ik een onderhoudscontract af?

Het onderhoudscontract kan je rechtstreeks bij Jaski afsluiten. Neem hiervoor contact op met de afdeling Service via telefoonnummer 0342 - 49 13 13 of stuur een e-mail naar [email protected].

Hoe zet ik het onderhoudscontract stop?

Wil je geen gebruik meer maken van het onderhoudscontract, dan kan je deze bij Jaski stopzetten. Neem contact op met onze afdeling Administratie via telefoonnummer 0342 - 42 53 24 of stuur een e-mail naar [email protected].

Kan ik zonder onderhoudscontract ook service krijgen?

Nee, helaas kunnen wij zonder onderhoudscontract geen service verlenen. Wil je graag gebruik maken van onze service? Het contract kan rechtstreeks bij Jaski afgesloten worden via [email protected].

Hebben jullie een storingsdienst?

Ja, die hebben wij. Van maandag t/m donderdag van 8.30 – 17.00 en op vrijdag van 8.30 – 16.15 zijn wij te bereiken op 0342-491313. Wij zullen eerst proberen de storing telefonisch te verhelpen. Mocht dit niet lukken dan komt de monteur de eerstvolgende werkdag langs.

Hoe weet ik zeker dat mijn automaat betrouwbaar werkt?

Wij leveren uitsluitend topkwaliteit automaten van kwaliteitsmerken. Elk exemplaar beschikt over sensoren die controleren dat producten goed worden uitgegeven; zodat ‘blijven hangen’ nagenoeg niet mogelijk is. Daarnaast stellen wij de automaat volledig in op jouw gebruiksdoel. Om zeker te weten dat jouw automaat betrouwbaar blijft werken, kun je via ons ook een onderhoudscontract afsluiten.  

Hoe onderhoud ik mijn machine?

Dagelijks onderhoud kun je in de meeste gevallen zelf oppakken. Daarnaast is het verstandig om de automaat periodiek technisch te onderhouden. Dit verlengt de levensduur van de automaat en bevordert betrouwbare en energiezuinige werking. Wij nemen het technisch onderhoud graag uit handen. Lees hier meer over onze servicecontracten.

Werken jullie in heel Nederland of alleen in Barneveld?

Ons kantoor en magazijn zijn gevestigd in Barneveld. Maar ons servicenetwerk is landelijk dekkend. Dat betekent dat er altijd een monteur in de buurt is en we bij storing snel kunnen schakelen.

Hoe word ik geholpen?

Onze helpdesk probeert je eerst telefonisch te helpen. Is toch een specialist op locatie nodig? Dan komt de eerstvolgende werkdag een monteur langs voor kundige reparatie. Wij werken merkonafhankelijk en bieden een breed aanbod van automaten, geschikt voor bijna elke locatie en elk type assortiment. Daardoor zijn onze monteurs breed gespecialiseerd.

Kan ik ook zonder servicecontract hulp krijgen bij storing?

Zeker! Op elke Jaski-automaat leveren wij service. In eerste instantie zullen wij proberen de storing telefonisch te verhelpen. Mocht dit niet lukken, dan komt de monteur de eerstvolgende werkdag langs. Let op: voor Lattiz, Chocomel Hot, Mars Nederland en Vrumona zijn andere voorwaarden van toepassing.  

Sluit ik een servicecontract af bij aankoop of kan dit ook op een later moment?

Servicecontract A hoeft niet direct bij aanschaf afgesloten te worden. Deze kan ook op een later moment afgesloten worden. Servicecontract B dient wel gelijk bij aanschaf afgesloten te worden.

Wat is de looptijd van een servicecontract?

Servicecontract A kan na het eerste jaar maandelijks opgezegd worden. Servicecontract B heeft een looptijd van 5 jaar. Daarna is het mogelijk om over te gaan op servicecontract A.

Wat is het verschil tussen servicecontract A en servicecontract B?

Bij zowel servicecontract A als B komen wij jaarlijks langs voor preventief onderhoud. Onze monteur controleert de automaat en stelt spiralen opnieuw af. Zoek je nog meer zekerheid? Servicecontract B dekt óók de voorrijkosten en arbeidskosten bij reparatie (eventuele onderdelen die vervangen moeten worden vallen buiten dit contract).

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Jaski biedt standaard de eerste 2 jaar garantie op de automaat. Dit geldt voor onderdelen (met uitzondering van aan slijtage onderhevige onderdelen en lampen). Deze garantie vervalt bij schade door molest, vandalisme, onvoldoende onderhoud en force majeur. Daarnaast bieden we 3 maanden garantie op voorrijden en arbeidsloon. Dat betekent dat we kosteloos klaarstaan om kleine opstartproblemen te verhelpen. 

Welke servicecontracten kan ik bij Jaski afnemen?

Bij zowel servicecontract A als B komen wij jaarlijks langs voor preventief onderhoud. Onze monteur controleert de automaat en stelt spiralen opnieuw af. Zoek je nog meer zekerheid? Servicecontract B dekt óók de onderdelen, de voorrijkosten en arbeidskosten bij reparatie.

Als ik mijn assortiment op een later moment wil aanpassen, kan dat?

Ja, dat kan altijd. De kosten zijn afhankelijk van de hoeveelheid wijzigingen. Van tevoren kan een prijsopgave gemaakt worden op basis van de huidige situatie en gewenste indeling. Bij akkoord op de offerte zal één van onze monteurs op locatie langskomen om de ombouw uit te voeren.

Hoe richt ik mijn automaat in

Hiervoor vragen we je vooraf een schema in te vullen met de producten die je wilt verkopen. Zo bepalen de verpakking, dikte, breedte en zwaarte van een product welk type spiraal nodig is en hoeveel producten er in de automaat passen. Daarnaast is het mogelijk om een automaat uit te rusten met een productlift, zodat je ook kwetsbare producten kan verkopen. Het is mogelijk om de indeling op een later moment te wijzigen.

Uit welke koffiebereidingen en koffiemerken kan ik bij mijn automaat kiezen?

De mogelijkheden verschillen per automaat. Zo vind je binnen ons assortiment verkoopautomaten voor bonenkoffie, instant koffie, filterkoffie of een combinatie van bereidingssoorten. In alle gevallen ben je vrij in de keuze voor jouw favoriete koffieleverancier, dus niet gebonden aan een merk. Onze monteur kan de automaat zo inregelen dat jouw favoriete koffie het best tot zijn recht komt.

Op welke manier kan de automaat bijgevuld worden?

Bijvullen kan op twee manieren. Aan de voorzijde. In de besturingskast kan aangegeven worden dat u wilt bijvullen. De deuren van de lege vakken openen dan automatisch. Een andere optie is bijvullen aan de achterzijde. Per module kan de gehele achterzijde dan geopend worden. Dit maakt het bijvullen nog sneller. In de besturingskast kan vervolgens worden aangegeven dat de vakken weer bijgevuld zijn. Voor bijvullen aan de achterzijde wordt een meerprijs gerekend, omdat dit aanpassingen in de automaat inhoudt.

Meer antwoorden? Lees onze blogs!

Haal nóg meer uit je automaat, assortiment en verkoop. Ontdek waardevolle inzichten, belangrijke ontwikkelingen, innovaties en tips in onze kennisbank.

Naar blogs

Meer weten? Download onze productinfo?

Ga naar onze downloadpagina voor brochures van al onze verkoopautomaten en servicemogelijkheden. Handige info met een klik gedownload.

Downloads
Slepen